Ние от PrimeGear.bg винаги се стремим да бъдем по-добри за своите потребители. За нас е от изключителна важност клиентите да получат качеството, за което са платили, продуктът да отговаря на това, което са видяли в нашия онлайн магазин.

Благодарение на стремежа на прайм екипа да създаде онлайн магазин, който да ти предложи качествени спортни стоки, добро обслужване, лесно заплащане и още много позитиви, спечелихме две страхотни награди:

Първата и най-важна за нас е доволните клиенти. Това е нашата цел – да подкрепяме любителите на спорта с качествени спортни артикули. Ние най-добре знаем колко е важна спортната екипировка.

Втората награда, за която искаме да ти споделим малко повече, я спечелихме в конкурса eCommerce Academy Awards 2022. PrimeGear .bg стана магазин на годината в категория „Спорт, отдих и хоби“. За нас е истинско щастие да споделим тази новина с теб и да ти разкажем повече за конкурса и нашата победа.

Какво представлява конкурса eCommerce Academy Awards 2022?

Ecommerce Academy Awards 2022 има за цел да представи най-добрите електронни магазини на България. Разделянето на 12 категории дава възможност на компании от различни индустрии да се включат и състезават със своите конкуренти. Всеки онлайн бизнес трябва да покаже своите своите качества.

Кой и как оценява кандидатурите в конкурса?

Като жури на конкурса са включени доказани професионалисти от всички сфери на електронната търговия, експерти в отделни IT, маркетинг и правни направления на продажбите. В журито вземат участие и представители на водещи организации от сферата на електронната търговия и компании, доставчици на услуги за сектора.

Оценяването на всеки бизнес се извършва на база стриктни изисквания, разделени в няколко отделни групи:

Маркетинг на магазина

Разглеждат се колко добре са организирани социалните мрежи на сайта, но маркитинга не опира само до какви реклами са пуснати или колко поста са споделени. Журито също разглежда дали продуктите са ясно представени в сайта. Обръща се внимание на качествената структура на съдържание като продуктови описания, заглавия на категории и продукти, стилистика и дори правопис. Преглеждат се и основни елементи, които трябва да има на онлайн магазина като: телефон за връзка, страници: „Контакти“, „За нас“, мнения и ревюта и възможност за допълнителни канали за комуникация.

Друго, което се гледа и е включено в тази група са наличието на допълнителни опции за клиента като : страница с често задавани въпроси, старница за успешно извършено действие, предоставени различни методи за плащане, разнообразие при условията за доставка и оставяне на отзиви.

Оптимизация за търсещи машини (SEO)

В тази група критериите, които журито гледа са много и затова ще ти разкажем за някои от тях. За да се представя добре онлайн магазина трябва да се обърне внимание на предаването на съдържание от гледна точка на SEO. Всеки сайт трябва да има изградена добра URL структура и правилна йерархия на категориите. В електрония магазин от изключителна голяма важност са и meta данните да бъдат точно и правилно изписани. Мобилната версия на сайта е изключително важна, защото потреблението през мобилно устройство е моного по-голямо. Има още критерии, за които можем да ти разкажем, но нека преминем към следващата група с критерии.

Технически параметри за магазина

В тази група сайта преминава през тестване, за да се оцени до колко отговаря на критериите. Журито преглежда поведението на сайта, как работи на различните операционни системи, на различни устройства и резолуции. Проверява се скороста на сайта и наличието на глешки в Chrome Dev Tools.

Правни аспекти на онлайн магазина

Всеки онлайн магазин трябва да съдържа информация, която е задължителна като: информаия за търговското дружество, раздел за регистраия, наличието на специален раздел за правата на потребителите. На сайта е необходимо и да бъдат представени правилата за обработка и съхранението на личните данни.

Дизайн и клиентско преживяване

Дизайнът е изключително важен за всеки онлайн бизнес. Той трябва да е съобразен и с индустрията, в която е. Журито гледа цялостната визия на сайта, оригиналност на елементите, избраната цветова палитра и типография. В дизайна се обръща и внимание на ключови елементи за онлайн магазина:  търсене, бутони, списъчна страниа, продуктова страница, кошница и чекаут, страница за успешно завършена поръчка – елементи необходими на всеки един онлайн магазин.

Работа с клиенти и следпродажбен процес

Онлайн магазинът може да отговаря на всеки един критерий от горните групи, но обслужването е най-важно. Красивия дизайн и добре предоставената информаия не може да продава толкова, колкото отношението на консултанта към всеки един клиент.

Журито следи внимателно процеса на продажба, отношението и оценява всяко действие за направата на поръчка, оценява начина на плащане, доставката и получената поръчка. Следи се внимателно дали консултатнта от отдел обслужване на клиенти отговаря при запитвания през контактните форми, начина на връщане на пратка и процеси за възстановяване на парични суми.

Победата в този конкурс не е лесна, трудно е да се покрият толкова много изисквания, но те са ключови за един успешен онлайн бизнес. Ние от PrimeGear.bg сме изключително радостни, че преминахме през това и сега сме още по-близо до теб и всички останали онлайн потребители, като ви даваме добро онлайн преживяване и доставяме оригинална спортна екипировка.