Често задавани въпроси

Поръчай онлайн

Как можеш да направиш поръчка?

На продукта, който желаеш, избери размер и натисни бутона “Добави в количката”. Ще се зареди страница с артикула, ако всичко изглежда наред - продуктът е този, който желаеш и е точния размер, можеш да натиснеш бутона “Поръчай”. Ще се зареди страница, на която трябва да попълниш личните си данните и да завършиш поръчката. Ако имаш регистрация и си влязъл в своя профил, данните ти ще бъдат попълнени автоматично. Разгледай дали съответстват, избери начин на плащане, съгласи се с общите ни условия и завърши поръчката си.

Можеш ли да поръчаш като гост?

Можеш да направиш поръчка на нашия онлайн магазин и без да имаш направена регистрация. След като стигнеш до завършване на поръчката, попълни своите данни и натисни бутона “Поръчай”. Ние ще се свържем с теб, за да потвърдим твоята поръчка.

Какви методи за плащане предлагаме?

За удобството на клиентите, ние предлагаме различни методи за плащане. В последната стъпка, при завършване на поръчката можеш да избереш една от опциите: наложен платеж, превод по банков път и плащания с Payzera, Epay bg - микросметка, Epay bg - EasyPay и B-pay.

При доставка, артикула идва ли с опция преглед и тест?

Всяка поръчка пристига с опция преглед и тест. Можеш да премериш спортната стока и ако не отговаря на твоите очаквания, да я върнеш обратно към нас.

Можеш ли да анулираш поръчката си?

Имаш възможност да анулираш ствоята поръчка докато все още не сме я изпратили към теб. Свържи се с наш консултант на телефон: 0 700 20 252, за да ти съдействам.

Ако добавиш продукт в количката, без да направиш поръчка, той запазва ли се?

Продуктите, които са останали в количката не се запазват и е възможно изчерпване на количеството, ако артикулът не бъде закупен твърде дълго време. Можеш да бъдеш сигурен, че този продукт ще бъде твой след завършване на поръчката.

Връщане, рекламация и замяна

В колко дневен срок можеш да върнеш поръчаните продуктите?

Ако желаеш да върнеш продукта, който си поръчал, молим да ни уведомиш не по-късно от 14 дневен срок от датата на получаването му. Искаме да уточним, че след попълването на документа за връщане имаш 14 дневен срок, за да изпратиш артикула обратно към нас. Имай предвид, че ако продуктът не пристигне в нашия офис в рамките на 14 календарни дни, заявката за връщане ще бъде анулирана и няма да можеш да се възползваш повторно от нея.

Има ли условия, при които не можеш да върнеш продуктите?

Има продукти, които не подлежат на връщане. Такива продукти са тези, които са вече отворени и използвани, продукти с премахнат етикет, стоки, които са персонализирани, надписани или гравирани. Бельо, чорапи, бански или друг вид продукт, който има директен допир с кожата също не може да бъде върнат.

Къде трябва да върнеш продукта?

Първо изпрати заявка за връщане за продукта и се увери, че пратката е добре опакована и във вида, в който си я получил. Можеш да изпратиш пратката до нашия офис с адрес: гр. София, ул. Антим I 53, Етаж 4, тел. 0 700 20 252.

Продуктът, който получи е дефектен, към кого да се обърнеш за помощ?

Всеки продукт се проверява преди да бъде изпратен, но знаем, че се получават пропуски. Ако получиш дефектен артикул, моля свържи се с наш консултант на телефон: 0 700 20 252, за да съдейства за връщането на стоката към нашия склад.

Можеш ли да замениш доставен продукт за друг размер или различен спортен артикул?

Предлагаме опцията за замяна на продукт. Първо се увери, че от избрания от теб модел има размера, за който искаш да замениш. Попълни формуляра за връщане и замяна и отбележи, че искаш да замените продукта, може да добавиш коментар за кой размер или друг продукт желаеш.

Кой поема разходите за връщане или замяна на продукт?

Можеш да върнеш или замениш спортната стока в съответния срок, а разходите по връщането е за сметка на PrimeGear.bg. Ако желаеш закупения артикул да замениш за съвсем различен, ще трябва да платиш разликата между двата продукта.

Обработка на поръчки и доставка

Как да разбереш, че поръчката ти е успешна?

Веднага след като завършиш своята поръчка, ще получиш потвърждение по имейл, че тя е влязла успешно в нашата система и предстои да бъде обработена.

Да очакваш ли потвърждение от наш консултант за обработка на поръчка?

Ако поръчката е направена в работно време от 09:00 до 17:00, в дните от понеделник до петък, наш консултант ще се свърже с теб, за да потвърди обработването на поръчката и данните за доставка, ако е направена след 17:00, очаквай потвърждение в рамките на следващия работен ден.

Ще бъдеш ли уведомен за изпращане на поръчката?

Веднага, щом потвърдим данните за доставка и се подготви цялата информация за твоята пратка, ще я изпратим към куриера. След като куриера е получи, ще ти изпратим нов имейл, за да очакваш доставка до 24ч.

С кой доставчик работим?

Целите ни са да бъдем най-добрите и затова работим с най-добрите. Всеки продукт, който поръчаш ще бъде доставен от куриерска фирма Еконт Експрес.

Каква е цената на доставката?

Цените за доставка се изчисляват на база тарифите на нашите партньори - Еконт Експрес. При завършване на поръчка ти ще получиш цена за куриерската услуга, която ще се извърши. Ако поръчката ти е на стойност минимум 150лв., PrimeGear.bg ще поеме доставката, а стойноста, която трябва да заплатиш е само тази на поръчаните артикули.

За колко време се извършва доставката?

Всяка направена поръчка се доставя до 5 работни дни считано след обработката и потвърждението ѝ. Поръчки, които са заявени през събота и неделя или официални празници, се обработват на първия работен ден, след почивните дни.

Кога е възможно забавяне на доставката?

Възможно е поръчката да се забави, ако телефонният ти номер или имейл адресът са неправилни. Други причини, които могат да забавят доставката, са: неуспешна връзка с клиента за потвърждаване, технически повреди, грешно въведен адрес за доставка. При забавяне на поръчка, моля свържи се с наш консултант на телефон: 0 700 20 252 или имейл: info@primegear.bg.

Информация за продукти и гаранция

Всички продукти ли са налични?

Всички спортни стоки, които виждаш в нашия магазин са налични и можеш да направиш поръчка. Има възможност да си поръчал последната останала бройка от модела и размера, ако при оглед на продукта е открит дефект, доставката не може да се извърши и наш консултант ще се свърже с теб, не можем да си позволим, да получиш некачествена стока.

Висококачествени ли са продуктите, които предлагаме?

Спортните артикули, които ще откриеш на PrimeGear.bg са оригинални на доказани спортни марки. Качеството е гарантирано. Бъди сигурен, че ще получиш поръчаните продукти директно от складовете на нашите партньори.

Как да разбереш кой размер е подходящ за теб?

Първо ти препоръчваме да се запознаеш с описанието на продукта, за да научиш повече за него като кройка и специфични характеристики. След това погледни таблицата с размерите и прецени, твоите мерки на кой размер отговаря.

Какво да направиш, ако не виждаш своя размер на продукт от сайт ни?

Ако си харесал продукт, за който не се показва твоя размер, това значи, че не е наличен. Системата е свързана с тази на нашите доставчици и показва в реално време наличните размери. За повече информация дали се очаква доставка можеш да се свържеш с нас на телефон: 0 700 20 252 или имейл: info@primegear.bg

Възможно ли е да закупиш продукт, който да получи промоционална цена една седмица след това?

Ние от PrimeGear.bg не искаме да караме потребителите да се чувстват ограбени, но няма как да предвидим намаленията за напред. Напълно е възможно да закупите продукт, който няма намалена стойност от цената, и на следващата седмица същият този да бъде намален.

Продуктите, които предлагаме имат ли гаранция?

Предлагаме за всеки артикул гаранция, която е за период от 24 месеца от доставката и получаването на спортната стока. Гаранцията важи само при положение, че инструкциите за употреба на продукта, предмет на гаранцяита, са били спазвани от потребителя.

Кога не важи гаранцията?

Гаранцията няма да важи, когато не си съобразил грижата за продукта. Не се приемат за поправка стоки, които са избелели, заради пряката слънчева светлина, неправилен процес за почистване, увреждане поради потапяне в солена вода, неправилна употреба на артикула, обичайно износване на продукта. Също така няма да важи при постъпване на рекламация след изтичането на 24 месечния период за гаранция.

От кого се извършва проверката на артикул, който е в гаранция?

Веднага щом спортната стока е стигнала до нашия офис, я изпращаме на експерти, които ще поставят официално становище за предявената рекламация, ако продукта е постъпил след 6 месеца от закупуването на продукта.

Информация за регистрация, управление на профила и потребителска програма на PrimeGear.bg

Как да направиш своята регистрация на PrimeGear.bg

Нашият екип ти предлага няколко опции, за да станеш част от нашето семейство. Можеш да се регистрираш с личния си имейл и да избереш парола, предлагаме и опции за регистрация чрез Google и Facebook акаунт.

Какво ще откриеш в своя профил.

С профила ще можеш да виждаш продуктите, които са добавени в любими и всички поръчки, които сш направил и техния статус. Там ще откриеш и твоя виртуален портфейл, от който можеш да видиш точките, които си натрупал. Ще виждаш, за кои продукти сш оставил мнение и може да попълниш данните, които са ти необходими за завършване на поръчката. От своя профил може да изпращаш заявки за връщане на продукти и замяна.

Можеш ли да променяш настройки от вашия профил?

От профила ти имаш достъп да редактираш твоите настройки за поверителност. Също така можеш и да коригираш абонамента си за нашия бюлетин.

Какво представлява потребителската програма на PrimeGear.bg?

Когато пазаруваш като регистриран потребител, ти получаваш PRIME точки, за всяка направена поръчка, както и за други полезни действия на сайта. На всяка следваща поръчка можеш да използваш натрупаните Prime точки, които ще ти дадат отстъпка.

Какво са PRIME точки?

Prime точките са виртуални средства, които се трупат след направата на действия на сайта като: регистрация, поръчка, плащане по банков път, покани приятел, запиши се за бюлетин, сподели мнение за продукт и сподели магазина на своята фейсбук страница.

Какви бонуси ще получиш като регистриран потребител?

Бонусите, които ще получиш са трупането на PRIME точки и да правиш поръчки с виртуални отстъпки. Разбира се, не е само това, ще можеш да добавяш продукти в любими, абонирайки се за нашия бюлетин, ще разбираш първи за промоциите и новите колекции, които постъпват в онлайн магазина ни.

Ако не си получил Prime точки, към кого да се обърнеш?

Ако не се трупат PRIME точки, явно има технически проблем. Моля те да се свържеш с наш консултант на телефон: 0 700 20 252 или по имейл: info@primegear.bg, за да проверим и коригираме проблема.

Зареждане на продукт