Често задавани въпроси

ОТКЪДЕ ГИЪР ЪП ПАЗАРУВА СТОКАТА СИ И КАК ДА СЪМ СИГУРЕН, ЧЕ ПРОДУКТИТЕ СА ОРИГИНАЛИ?

Всички продукти, публикувани на сайта www.PrimeGear.bg са напълно оригинални, с доказано качество и произход на съответната марка. Всички стоки се предоставят директно от продуктовата колекция на официалните вносители за България на съответната марка. В резултат на партньорства, Гиър Ъп предоставя на всичките си потребители гаранция за качеството и произхода на всички продукти на добри цени. 

 

КОИ СА ПАРТНЬОРИТЕ НА ГИЪР ЪП?

Гиър Ъп има официално партньорство с Кей Ди Фужън, които са представителите и официални вносители на марките: Asics, Asics Tiger, Onitsuka Tiger, Mikasa, Superga и много други. Гиър Ъп е класифициран, като “Golden Partner” (златен партньор) на ASICS за България. 

Гиър Ъп е официален партньор на Квантум Спорт – официалният представител и вносител на Under Armour за България. Ние сме единственият дигитален партньор на Квантум спорт и всичките продукти от гамата на Under Armour са екслузивно подбрани от тяхната колекция.

 

МОГА ЛИ ДА ПРЕГЛЕДАМ И ПРОБВАМ ПРОДУКТА ПРЕДИ ДА ГО ЗАПЛАТЯ?

Всеки продукт, предлаган от Гиър Ъп, се предоставя с допълнителната услуга „Преглед и Тест“, с която нашите доставчици са задължени да Ви отделят достатъчно време, в което Вие да прегледате, пробвате и премерите продуктите си. Едва след като се уверите в качеството и автентичността на продукта, и той оправдае Вашите очаквания, Вие заплащате стойността му на куриера. Ако поради някаква причина, продуктът не е това, което очаквате или размерът е неточен, можете да откажете продукта, като ще трябва да заплатите разходите по връщане на пратката.

КАК ДА ИЗБЕРА РАЗМЕР, КОЙ Е ПРАВИЛНИЯТ ЗА МЕН РАЗМЕР? 

Гиър Ъп полага непрестанни усилия в подобряването на функционалностите на Сайта, както и да предостави максимално ясна информация на потребителите. В тази връзка, на всяка продуктова страница, Гиър Ъп е публикувал таблица с размери, която е съобразена с конкретната марка и е предоставена информация в US и EU размер, както и съответните см на ходилото, които отговарят на този номер. 

 

ДОСТАВИХА МИ ПРОДУКТ, НО НЯМАХ ВЪЗМОЖНОСТ ДО ПРОБВАМ ВЕДНАГА, ИМА ЛИ КАК ДА ГО ВЪРНА ИЛИ ЗАМЕНЯ?

„Гиър Ъп“ ООД спазва напълно законодателството и разпоредбите на Р. България. Всеки продукт, който се предлага на www.PrimeGear.bg може да бъде заменен в 14 (четиринадесет) дневен срок от датата на получаване на продукта. Моля, запознайте се с политиката ни за „Връщане и замяна“, за да се уверите, че сте покрили всички условия за връщане. 

МОГА ЛИ ДА ВЪРНА ПРОДУКТ? 

Разбира се, че можете да върнете продукт. Това трябва да се случи спрямо нашите условия за „Връщане и замяна“, но не по-късно от 14 (четиринадесет) дни от датата на получаване на продукта. Ако условията за „Връщане и замяна“ са изпълнени, ние ще Ви възстановим стойността на поръчката в рамките на 14 (четиринадесет дни) от датата, на която получим продуктите обратно в нашия офис. 

КОЛКО ЩЕ МИ СТРУВА ДОСТАВКАТА?

Всички потребители на сайта https://PrimeGear.bg могат да се възползват от напълно безплатна доставка, ако общата стойност на поръчката им надвишава 150 (сто и петдесет) лева. Това условие важи за всички продукти, включително и тези на промоция и/или разпродажба. 

Цената за доставка на пратка, чиято обща стойност е по-ниска от 150 (сто и петдесет) лева се поема от потребителя и е спрямо тарифите и условията на Еконт Експрес, с които Гиър Ъп има сключен договор за куриерски услуги на територията на България. 

КАКЪВ Е СРОКЪТ НА ДОСТАВКА?

Всяка регистрирана поръчка преди 16.00 часа се обработва в същия ден и се доставя в рамките на следващият ден. Всички поръчки, които са постъпили след 16.00 часа се обработват на следващият работен ден и биват доставени в рамките на 3 (три) дни от постъпването на поръчката. 

Във всеки случай, Гиър Ъп, обработва и доставя всяка пратка в рамките на 5 работни дни.

ХАРЕСАХ СИ ПРОДУКТ, НО НЕ ВИЖДАМ МОЯ РАЗМЕР, МОГА ЛИ ДА ПОРЪЧАМ?

Гиър Ъп е изцяло дигитална платформа и при нас, единственият канал за продажба е www.PrimeGear.bg. Всичките продукти, които са достъпни за продажба, са публикувани на сайта и ако не откривате необходимия размер, то най-вероятно нямаме наличност от него. Можете да се свържете с нас през контактната форма, за да проверим дали ще имаме доставка скоро и да Ви запазим желаните продукти.

 

КАКВО ЩЕ ЗАПЛАТЯ, АКО ОТКАЖА ПРОДУКТ?

Ако при получаване на Вашата поръчка сте се възползвали от опцията преглед и тест на продукта, но той не е бил точния за Вас размер или не е оправдал Вашите очаквания, може да откажете пратката като защате транспортните разходи само в едната посока, т.е. връщането към нас ще е безплатно.

Ако връщате поръчка, която сте поръчали преди това, в този случай транспортните разходи по връщането на продуктите е за Ваша сметка.