Връщане и замяна

В PrimeGear.bg държим изключително много на качествето. Качествените продукти, качественото обслужване и включително - безпроблемното връщане и замяна на артикули. В съответствие със законодателството на Р. България и в частност със закона за защита на потребителя, ти можеш да упражниш правата си за връщане и замяна на закупените от теб продукти без това да има допълнителни последствия и/или да е необходимо да излагаш причини за решението си. Единственото, което трябва да направиш е, да ни информираш за твоето решение, като натиснеш бутона "форма за връщане", чрез който ще можеш да посочиш кой продукт искаш да върнеш и какво е очакваното решение.

В качеството си на търговец, "Гиър Ъп" ООД, наричан още PrimeGear.bg спазва всички закони и законови разпоредби на територията на Р. България.

В съответствие с действащото законодателство за защита на потребителите, правото на връщане можеш да упражниш правото си на връщане в 14 (четиринадесет) дневен срок, като използваш един от следните методи:

Заявка за връщане

1.Създай заявка

За регистрирани потребители на сайта:

Ако вече си направил своята регистрация и имаш профил в PrimeGear.bg, можеш да влезеш в своя профил и да използваш автоматичната заявка за връщане от секция "Заявки за връщане";

Вход

Алтернативен метод:

Разбира се, във всеки един момент, ти може да използваш всеки формуляр за връщане, който съответства на стандартизирания формуляр за връщане, спрямо законите на Р. България или просто да свалиш такъв от тук: формуляра за връщане.

Формуляр за връщане

2. Избери продуктът/продуктите, които желаеш да върнеш, както и желаното количество за връщане;

3. Избери как желаеш да разрешим постъпилата заявка - замяна на продукт за по-голям/по-малък размер, замяна за друг продукт, възстановяване на сума;

4. Изпрати заявката

5. Опаковай продуктите в каквато и да е опаковка

6. Изпрати ги обратно до нашия офис, с адрес: гр. София, ул. Антим I 53, етаж 4. тел: 0700 20 25 2

7. Наш консултант ще се свърже с теб по телефона, за да съдейства за разрешаването на заявката по избрания от теб начин.

Искаме да знаеш, че за продуктите, които подлежат на връщане, можеш да попълниш заявка за връщане в 14 (четиринадесет) дневен срок от датата на получаването им, като е важно да уточним, че разполагаш с 14 (четиринадесет) дневен срок от датата на попълване на заявлението, за да предоставиш продуктите на куриер, който да върне физическите продукти в офиса.Моля, имай предвид, че ако продуктът не пристигне в нашия офис в рамките на 14 (четиринадесет) календарни дни от подаването на заявката - тя ще се анулира и няма да можеш да се възползваш отново от нея.

*Бележка: Има продукти, които не е допустимо да бъдати върнати, ако вече са били отворени и/или пробвани. Такива продукти са: Всички персонализирани, надписани, гравирани или специално проектирани, както и всякакъв вид бельо, бански, чорапи или друг продукт, който има директен допир с кожата.

  1. УСЛОВИЯ ЗА ВРЪЩАНЕ В СЪОТВЕСТВИЕ СЪС ЗАКОНОДАТЕЛСТВОТО ЗА ЗАЩИТА НА ПОТРЕБИТЕЛИТЕ.

 

За да можем в най-кратки срокове да възстановим сумата по твоята банкова сметка, когато искаш да върнеш продукт, те молим за следното:

 

  1. В рамките на не повече от 14 (четиринадесет) дни от датата на получаване на продуктите ни уведоми, че желаеш да ги върнеш. Можеш да го направиш като използваш електронната форма по-горе, като ни се обадиш на 0700 20 25 2 или като използваш европейският шаблон за отказ от покупка от платофрмата на КЗП.

  2. Следвай стъпките в дигиталния формуляр за връщане и се запознай с имейлът, който ще получиш при успешно създадена заявка.
  3. Увери се, че внимателно си се погрижил за продуктите, че не си ги използвал, нямат следи от износване, пране или друга интервенция, която може да доведе до промени или повреди по самия продукт..

  4. Идентификационният етикет/стикер на продукта трябва да е все още прикрепен към него.

  5. Продуктите трябва да бъдат върнат в пълен комплект, неизползвани, прибрани в оригиналната опаковка, в която са ти били доставени.

  6. Всеки продукт, който желаеш да върнеш, трябва да изпратиш обратно до "Гиър Ъп" ООД от избран от теб куриер в рамките на 14 (четиринадесет) дни от датата, на която си ни уведомил за решението си да се откажеш от покупката.

  7. Продуктите да не бъдат увредени и/или износени по никакъв начин.

 

Ако си изпълнил всички условия и изисквания, посочени по-горе, в съотвествие с действащото законодателство в страната, ние ще ти възстановим изцяло стойността за върнатите продукти.Връщането на продукти към "Гиър Ъп ООД е безплатно.

Когато продуктите пристигнат в нашия офис, наш консултант ще се свърже с теб в случай, че продуктите не отговарят на изискванията и условията за връщане посочени в т.1,2,3,4 и 6 от Глава I на тези условия. В този случай, ние ще върнем продуктът към теб, за твоя сметка или ще намалим стойността за възстановяване спрямо извършени разходи за транспорт в двете посоки.За подобно намаляване на стойността ще бъдеш изрично информиран. Ако върната от нас към теб пратка бъде отказана, ние си запазваме правото да задържим продуктите и сумата, отбелязана за намаленото възстановяване.

 

  1. ВРЕМЕ И НАЧИН ЗА ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ НА СУМИТЕ

В денят, в който получим продуктите, нашите консултанти ще проверят дали отговарят на всички условия, а ти ще получиш информативен имейл, когато пратката бъде приета или ако бъде установено намаляване на стойността за връщане. В рамките на 2 (два) работни дни от датата на приемане на продуктите, ние ще възстановим стойността на продуктите по посочена от теб банкова сметка. *Бележка: При плащане с "Кредитна/Дебитна карта (Paysera)", възстановяването на сумата става единствено по картата, с която е заплатена стоката. За всички останали методи на плащане, в съответствие със Закона за Защита на Потребителите, "Гиър Ъп" ООД възстановява стойността на закупените продукти по банков път, по посочена банкова сметка от страна на потребителя.

Времето за възстановяване на сумата по твоя сметка зависи банката, която те обслужва. В рамките на 2 (два) работни дни от датата на приемане на продуктите, ние ще извършим превод по предоставената от теб сметка.

"Гиър Ъп" ООД не носи отговорност, ако не си ни предоставил IBAN и/или си ни предоставил объркан такъв, по който сме извършили плащане.

В случай на подаръци, връщането на сумите, платени за покупки, ще бъде извършено на лицето, извършило плащането.

III.Условия за замяна на продукти.

Винаги имаш право да замениш продукта си с различен размер или цвят от същия модел или друг. При наличието на количество на съответния продукт, можеш да заявиш замяна чрез онлайн формуляра за връщане най-отгоре на страницата или като ни се обадиш на телефон 0 700 20 25 2, за да ти съдейства наш консултант.

Искането за размяна на продукта е предмет на следните условия:

  • Замяната на продукти се прилага само за закупени продукти, за които е възможно и да бъдат върнати.

  • Можеш да поискаш замяна на всичките закупени продукти или само на един от тях, изборът е изцяло твой.

  • Можеш да се възползваш веднъж от замяна за всеки закупен артикул. При повторна замяна, разходите по транспорт ще бъдат таксувани допълнително.

  • Продуктите, за които поискаш замяна, трябва да върнати спрямо условията за връщане посочени в глава I на този документ.

IV.Срокове и процедура за получаване на заменени продукти

След като върнеш продуктите към нас, наш консултант ще ги провери, за да се увери, че всички условия са спазени. В рамките на същия ден или най-късно на следващият, консултант ще подогтви нова пратка към теб с продуктите, които си пожелал за замяна и куриер ще ти ги доставки до 2 (два) работни дни.

Ако се окаже, че продуктите за подмяна не са налични в нашите складове, ние няма да можем да приемем заявката ти за замяна и ще възстановим първоначалната цена на закупените от теб продукти съгласно процедурите по-горе.

Ако продуктите са налични, ще ти изпратим имейл за потвърждение на доставката на заместващите продукти.

Когато настъпи ситуация за обмен на продукти (искаш да заменим закупен продукт с различен модел), ако цената на закупения от теб продукт е по-ниска или по-висока от избрания заместител, ще трябва да доплатиш разликата между двата продукта или ние да ти възстановим разликата в зависимост от ситуацията.

Ще бъдеш изрично уведомен, ако молбата ти за замяна на продукт/и не може да бъде приета, защото горепосочените условия не са изпълнени. В този случай, можеш да получиш първоначалният продукт, като ние ще ги изпратим обратно към теб в същия ден за твоя сметка.

Ако вече си се възползват от процедурата по замяна на продукт, имай предвид, че замененият продукт не подлежи на последващо връщане в съответствие със законодателството за защита на потребителите и съгласно раздели I и II от настоящата политика.

V.Опаковки и етикети.

Всички продукти, които ти предламе включват етикет и опаковка. Моля, когато пробваш продуктите не премахвай и не нарушавай етикета или опаковката. Продукти, които бъдат върнати към нас с нарушен или липсващ етикет или разрушена опаковка не могат да бъдат приети, защото са загубили търговските си качества по смисъла на закона.

VI.Кодекс на потребителите.

Тези Общи условия за упражняване на правото на отказ са неразделна част от Общите условия за продажба.

Зареждане на продукт